echt klasse ding vind ik
5versnellingen, 1 onder. 4boven.
is anders dan de nederlandse versie (jaja ik ben een belg)
heb der 450 euro voor betaald, met papieren
volledig in orde motorisch dan. enkel met de bedrading wat problemen. maar deze zijn iet zo moeilijk op te lossen.
hier 1 foto dat ik vlug gemaakt heb.
geef jullie mening hier eens over en misschien een suggestie voor een nieuw kleurtje(lak is beschadigd bij het vervoer en tankje was zowiezo al niet goed gedaan)
er achter staat mijn wallaroo, die de verkoop in gaat

Mijn kappen en tank zijn professioneel gespoten en het resultaat is echt prachtig.
Maar nu ik mijn tapeind wou vervangen en mijn cillinderkop losmaakte zag ik dat mijn cillinderkop vol met kool hing.
Hoe verwijder ik dit het best?
En dan het onderste deel van mijn cillinder ziet er ook niet mooi uit. hoe reinig ik dit ook het best?
kappen en tank




Cillinderkop

Onderste deel van cillinder

Foto's van hoe de brommer er nu bijstaat


Brommer terug in elkaar!!
Rijdt terug rondt vanaf 3 februari en nu helemaal legaal met rijbewijs + verzekering
De cillinder is geboord, met overmaat 0.25, gaat iets harder maar niet echt veel denkik.
ben ook nog niet volgas gegaan i.v.m het inrijden ed.
hier enkele foto's


deze foto is niet goed uitgekomen voor de lak, want die is supermooi herspoten

nog wat foto's


topsnelheid is ongeveer: 50-55
heb nog niet doorgegeven. eerst nog 400km inrijden