Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Aandachtspunten zijn:
-Roest in de tank.
-Frame moet recht zijn.
-Framenummer moet goed leesbaar zijn.
-Klopt het framenummer met het nummer dat op de papieren staat.
-Roest op het frame zelf.
-De kwaliteit van de lak(is deze mooi of slecht geschilderd).
-Het bouwjaar van het frame.
-Zit er een kenteken bij.
-En zijn de bijbehorende papieren aanwezig.
Tomos Standard Snor (2010):
Std 50cc met Bromzuiger.
DMP HD-kop.
Org. membraan.
Dellorto 14/12 @ 56.
14mm schuin spruitstuk (uitgeb).
Std luchtfilter (ontgr).
Std snel uitlaat.
Pick-up ontsteking.
26/26.
Waarschijnlijk valse lucht.
En haal je cilinderkop er eens af, even schoonmaken enzo.
Ook even je bougie checken, en kijken of hij niet verzuipt.
Mocht hij verzuipen, die je dit:
Bougie eruit draaien, gashendel vol open en dan een minuutje kicken, dan bougie er weer terug en en starten maar ( niet met choke!)
als je er echt niet meer uikomt zorg dan dat je mechanisch (incl. valse lucht en membraan) alles voor elkaar hebt. dan zijn er nog maar 2 mogelijkheden ! vonk & mengsel. dus nieuwe bougie & dop en alle kabels nakijken. (slijtageplekken). indien alles oke dan eventueel een andere carb en deze voor reserveonderdelen. succes en greetings !
funtastic/oranje - snor
quadro/chroom - snor
standaard/army met aanhager - snor
custum/chroom (zie avatar) - brom
maxi/chroom moet ik nog ff in elkaar zetten - brom