• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Tomos S25/2, opknapper te koop!

lukt het niet met afstellen? Stel hier al je afstel problemen en stotterende tomos problemen [ALLE SPROEIER VRAGEN HIER DUS OOK]
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
106 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
Donkat5
Tomosforummer

Berichtdoor Donkat5 » 29 jul 2011 22:34

Dag medeforummers,

Naast vele andere problemen die ik al met mijn Tomos heb gehad, die op dit moment allemaal min of meer verholpen zijn, (het blijft een beetje een oldtimer, onderdelen kunnen tot 10 jaar oud zijn) blijkt na wat onderzoeken van het ding steeds meer niet standaard te zijn, ik ben nogal brommer-leek dus vandaar dat ik dit niet eerder heb gezien, maar:

Na een beetje speculeren over eventuele onderdelen als ik oneindig geld zou hebben (doet iedereen wel eens :p) dacht ik aan 14/12 en Swallow Roadstar banden, een bromkop en achtertandwiel 28.Nu blijkt dus opeens het ding al een 14/12 te hebben, evenals een bromkop en een Swallow Roadstar achterband! (voorband pauper) Het achtertandwiel heb ik zelf even veranderd van 31 naar 28, daar heb ik nogal problemen mee gehad, maar dat is nu grotendeels verholpen (Moet alleen nog even een nieuwe ketting op, deze loopt een beetje scheef, wat het geheel nogal belemmerd) Het eerste kwartier dacht ik, mooi, perfect, wat een goede deal heb ik dan gesloten. Toen dacht ik even wat meer na. Op dit moment aan jullie lezers even een vraag, hoe hard zou dit beestje moeten lopen denk je, als je ook denkt aan de snelheidstabel van het forum, bromkop, 14/12, ATW 26-28, vrij nieuwe Bullet?

50? (Helemaal volgens de tabel), 45? (het is niet allemaal even nieuw, dus je kunt geen perfecte score verwachtend)