• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Tandwielverhouding + Vraagjes

Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters ;)
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14 berichten • Pagina 1 van 1
StafkeH1993
Pindabrein
  • Citeer

Berichtdoor StafkeH1993 » 17 feb 2013 13:22

Welke Tomos model heb je? Revival TS
Wat is het bouwjaar? 2012
Sinds wanneer speelt dit probleem? Vandaag
Wat is het probleem? Snelheid
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee

Hey!

ik ben compleet nieuw met brommers maar rij toch wel al twee jaar met een Revival. Rijdt geweldig als je het mij vraagt. Ik had nu wel enkele vraagjes:

Ik keek onlangs in de snelheidstabel en zag daar een snelheid van 45km/u (standaard dus) en 55km/u. Is het niet mogelijk om hem tussen de 50 en 55 te laten rijden? Dan is hij nog altijd legaal :)

Als dit zou lukken, zou het mogelijk zijn met enkel mijn achtertandwiel te veranderen? Alles is standaard voor de moment. Of moet er dan ook geklooit worden met de sproeier en de uitlaat.

Ik weet nu wel niet of de brommer begrenst wordt. Als ik een brug af rij sputtert hij een beetje en houdt hij hem in.. Is dit een begrenzing of ligt dit aan de tandwielverhouding/uitlaat?

Graag zou ik even weten welke aanpassingen ik zou moeten doen om een snelheid van tussen de 50 en 55 te kunnen halen.