Ik ben Casper uit Bergen op zoom geboren in 1981 (dus al heel oud

Nou hier wat foto's van het snorfietsje

Zo zag hij er uit toen ik hem kreeg van mijn schoonmoeder en haar man (had er natuurlijk meteen een Techno circuit uitlaat onder gehangen omdat ik die nog had van een A35

Maar de spatborden waren heel erg ver verroest dus die heb ik vervangen door die van een A35 meteen hem geverft (mat zwart)

Toen ook nieuwe schokbrekers der op en een nieuwe bagage drager met buddy en een zij standaard en ook voetsteunen achter.

Dit was allemaal 2 jaar geleden , vorig jaar stopte hij er een eens mee en had ik geen zin om hem te maken . Helaas is er ook nog wat meer groen gespoten (weet niet meer door wie en waarom want het ziet er niet uit) en is de verf er ook veel af gekomen omdat ik te lui was geweest om hem te schuren

Nu heb ik dus gisteren die Techno circuit uitlaat lek gereden op het stuk dat als je niet oplet tegen de stoeprand komt om door het zand ramt met een beetje off roaden

Nou die is dus mijn snorfietsje ga hem binnen kort weer in 1 kleur zetten word waarschijnlijk weer mat zwart of mat groen want dat heb ik nog staan