Welke Tomos model heb je? A3 S25
Wat is het bouwjaar? 1993
Sinds wanneer speelt dit probleem? na er een paar x op te hebben gereden sinds de koop
Wat is het probleem? Wanneer ik mijn tomos aankick en wil gaan wegrijden geef ik volgas maar kom totaal niet vooruit, wanneer ik hem 3 minuten volgas langzaam laat lopen begint hij langzaam bij te trekken, En af en toe wanneer ik gewoon rij maakt hij veel geluid en lijkt het wel of hij begint te overtoeren! misschien is dit ook wel van toepassing, wanneer ik mijn tomos laat lopen en
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? niets,
halle allen!
als eerste hartstikke bedankt voor alle hulp die ik al van jullie heb gehad door het lezen van de forums!
ik heb een tomos a3 s 25 met volgens mij gewoon een *standaard setup,
Alleen nu zit ik met een probleem wat ik niet echt kan vinden op het forum!
Mijn tomos doet de laatste tijd een beetje vaag, namelijk: Wanneer ik mijn tomos koud start kan ik gewoon bijna niet wegrijden,
wanneer ik dus een poosje ( min of 3 ) volgas rij ( 5 km/u ) komt hij langzaam op gang. Nu is er motorisch gewoon iets niet goed, want wanneer ik mijn tomos aan heb en ik doe de choke naar beneden ( verzuipen ) blijft mijn motor gewoon lopen en maakt hij een raar rammelend geluid dat is volgens mij het gene wat er mis is! Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Ps: nog een klein dingetje: af en toe wanneer ik vol gas met m'n snor rij begint hij op een rechte weg een geluid te maken wat mij doet denken aan een soort overtoeren! heeft dit er iets mee te maken? of is dit een kwestie kop er af schoonmaken en nieuwe pakkingen?
alvast bedankt!