
Verder wat roest hier en daar, met name op achterbrug en spatbordjes. Dit allemaal verwijderd en hem vervolgens overgespoten (niks professioneels, gewoon met spuitbusjes).
Wat eraan gedaan is:
- Bulletuitlaat erop en nieuwe tapeindes en pakking.
- Nieuwe ketting + tandwielen (24 atw)
- Nieuwe schokdempers
- Tankdoppie met slotje

- Nieuwe handvatjes (oude halfvergaan)
Luchtfilter is naar de zijkant verplaatst, dus heb de metalen zijkappen vervangen voor plastic exemplaren (zie foto's).
Verder is de Dell'Orto SHA 15/15 opnieuw afgesteld door de bromboer, is ook een veel grotere sproeier in gegaan (viel steeds uit).
Fotootje met de Tos van een maat van me:

De foto's:
Dag 1

Vervolgens nieuwe tandwielen en ketting erop:


Daarna nieuwe schokdempers erop gezet, en de kapjes passend gemaakt (met verfafbrander een aantal randjes omgebogen):

Voor het spuiten uiteraard goed de roest verwijderd (dmv schuurmachine en roestverwijderaar)
Toen kon de primer erop:

Resultaat (helaas 's avonds met telefoon genomen):


Lak is in het echt mooier dan op de foto's, helaas wel wat verf op de banden terecht gekomen...
Wat er op de planning staat:
- Hogedruk kop evt in de toekomst
- Velgen helemaal netjes opschuren en laten spuiten
- Homoet-uitlaat erop
Groet Gerben