Heeeeyy Allemaal,
Ik heb sinds kort een Tomos A3 die ik helemaal aan het opknappen ben.

Ik heb inmiddels een proma uitlaat erop zitten, en ik heb vandaag ook een 70 sproeier gekocht en een powerfilter voor een tomos! Nu had ik met die laatste 2 dingen alleen wat problemen..
Het schroefdraad van de sproeier is gewoon veel dikker, de diameter van de schroef is veel groter als die van de poort in de carburateur waar hij ingedraaid moet worden! Nu zit er nog een oude 50 in, maar vanwege de aanschaf van een powerfilter en een nieuwe uitlaat wilde ik ook een grotere sproeier erin doen zodat hij ff wat harder gaat

. Maar hij past dus niet..
Ook met het powerfilter wat problemen..

Hij past gewoon perfect op m'n carburateur, dat is het niet. Maar hij zit dan recht onder m'n frame

.. en dat past dus nooit! Recht boven het blok, en onder het frame dus even voor de duidelijkheid, en daar past mijn nieuwe Power 1 filter niet tussen. Bij verschillende tomossen heb ik het powerfilter aan de zijkant zien zitten, maar ik snap echt niet hoe, want bij mij zit hij hoe ik hem ook aansluit op m'n carburateur recht onder m'n frame, en niet ernaast!
Ik hoop dat jullie weten met welke probleempjes ik te maken heb, en dat jullie me kunnen helpen
Bedankttt, Mark.