Setup:
- 50cc DMP cilinder met bromzuiger
Hogedrukkop van een Puch
Technigas Next R uitlaat
Dellorto 15mm carburateur (sproeier 58)
15mm spruitstuk met standaard membraan
TWV 26/26 vertanding
Mijn eerste gedachte was valse lucht, dus heb ik de volgende pakkingen vervangen:
- Voetpakking
Koppakking
Membraanpakking
Uitlaatpakking
Keerring achter de koppeling
Keerring bij de ontsteking
Tevens koppelingsdekselpakking vervangen
Nieuwe olie erin gedaan
Wat me opviel, Er zat nog maar 50-80ml olie in het blok toen ik hem openmaakte. De krukaslagers hadden nauwelijks speling, maar zagen er wel aangetast/versleten uit
Wellicht is het blok te heet geworden? Kan dit de oorzaak zijn van de problemen?
Ik heb bij het vervangen van de voetpakking de cilinder gecontroleerd:
- Cilinder en zuiger zien er goed uit, geen krassen
Goede compressie
Hij trekt redelijk op tot ±10 km/h, maar daarna zakt de kracht compleet weg
https://youtu.be/rWgclh9fuEE
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Alle tips zijn welkom!