Zat nu te denken om een 65cc poline + Carterslaten bewerken, Cilinder beetje laten tune en dan een ABT berekende uitlaat. Dus alles een kleinbeetje laten tune dan een uitlaat laten berekenen. Hoe snel gaat dit ?nee joh 65 cc polini is pas egt leuk en dan met een homoet ofso
ze verkopen tegewoordig ook dichte helmen1 keer gas geven je red net de top, en dan sta je stil.
want :
- er vloog met 110 en vliegje in je oog
- je ogen waren uitgedroogd door de wind
- je koppeling is kapot.
hoogstwaarschijnlijk alle 3.
en ja ik heb met polini gereden
@ ex-gast. Ik heb dit al eens eerder vermeld op dit forum. Kijk maar naar het onderstaande bericht van TN.hmmm ik vind dat het aardig in de buurt komt goed afstellen scheeld een hoop
trouwens ik zag iemand posten dat een brom en snor cilinder het zelfde is
nou nee !!!!
inlaat is veel groter van een brom,
*zuiger heeft een klein spoelpoortje
*cilinderkop is veel gunstiger
*(soms inwendige vertanding anders)
enz
Ik wil dat geblaat over verschillen tussen de blokken hier niet meer lezen.Tomos Nederland schreef aan Shadowranger:
Al uw veronderstellingen zijn juist. Het enige dat rest is het vervangen van
de zuiger door een bromfietsmodel. Dit type zuiger is voorzien van
spoelpoorten. Tevens moet u de kop vervangen door een bromfietsmodel, waarbij de verbrandingsruimte meer compressie levert
Het ontstekingstijdstip dient afgesteld te worden op het bovenste merkteken
op het carter.
Voor de rest zijn de blokken gelijk.
Met vriendelijke groet, Tomos Nederland
Nee afentoe ff volgas de rest gewoon 50/60/70Als je normaal rijdt wel ja. Tenzij je wil proberen Porsches eruit te trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten