Waar kan dit aan liggen? Vaak alleen als ik de brommer net start nadat ie tijdje (aantal uren) heeft stilgestaan.
Wil ik wegrijden dan begint de brommer heel erg te schokken tot ie een beetje op gang is.
Bedoel je dat de motor hapert of dat de versnelling niet goed aangrijpt?Waar kan dit aan liggen? Vaak alleen als ik de brommer net start nadat ie tijdje (aantal uren) heeft stilgestaan.
Wil ik wegrijden dan begint de brommer heel erg te schokken tot ie een beetje op gang is.
Ik gok zelf dat hi jde versnelling niet goed pakt. Maar dat zou ook weer vaag zijn aangezien hij direct begint met stotteren. Dus op een moment waar hij de versnelling nog niet zou moeten pakken dacht ik. Maar ik was van plan vrijdag de brommer uit elkaar te halen, over te spuiten etc. Kan ik er dan altijd even naar kijken.Bedoel je dat de motor hapert of dat de versnelling niet goed aangrijpt?Waar kan dit aan liggen? Vaak alleen als ik de brommer net start nadat ie tijdje (aantal uren) heeft stilgestaan.
In het eerste geval zou ik beginnen met het schoonmaken van de carburateur. Meestal is de sproeier verstopt.
In de tweede plaats heb je voor 99% zekerheid je vraagtekenveertje gebroken. Daardoor grijpt de versnelling niet vlot aan en schakeld je brommer ook niet soepel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten