maar ik reed door toen viel hij ineens uit en ik krijg hem niet meer gestart
de dag hiervoor kwamen en ploffen uit me uitlaat(zal wel van onsteking zijn) maar hiet reed ik mee door
maar nu krijg ik hem niet gestart
hie vonkt ineens niet meer

Je hebt ook al getest of die niet meer vonkt ?? tegen je blok aan houden en dan kicken kijken of die vonkt als die dan gewoon vonkt kan het ook zijn dat die zichzelf verzuipt miss sproeier los had ik ook een keer 1 uurtje ongeveer mee gereden en enineens ging die voor geen meter meer vooruithoi ik was vandaag llkr aan het rijden en zette mijn tomos stil 1 uur later ging ik weer weg maar trok hij voor geen meter op
de dag hiervoor kwamen en ploffen uit me uitlaat(zal wel van onsteking zijn) maar hiet reed ik mee door
koop ff een nieuwe bougie en probeer weerhoi ik was vandaag llkr aan het rijden en zette mijn tomos stil 1 uur later ging ik weer weg maar trok hij voor geen meter op
volgende keer dus eerst alles na lopen voor je vraagt ?bedankt voor de reackties maar ik heb het probleem al gevonde me bobine was los getrilt en maakte geen contackt met het blok
nu wel dus opgelost
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten