Berichtdoor Sebastiaankl » 09 feb 2009 13:30
Al ruim 2 weken en nog rijd hij niet goed, hij deed het zaterdag dus weer even, maar ik ben nu weer terug bij af.
Starten gaat goed, rijden dan ook, maar zodra die warm is en ik stop (stoplicht bijv.) valt hij even weg als ik gas geef.
Kan m'n bougie er iets mee te maken hebben? Merkte namelijk wel toen ik keek of hij vonkte dat de vonk niet zo heel sterk was, en meer oranje dan blauw. Ga morgen even als de winkels weer open zijn een nieuwe bougie kopen en even kijken.
EDIT: Gisteravond heb ik dus best wat geprobeerd, ook m'n oude carburateur weer, nu liep hij toen heel beroerd (25 a 30 km/u), met sproeier 53 en 55. Ik dus weer pissig ermee gestopt. Nu ging ik net weer even proberen m'n nieuwe carb toch aan te sluiten, even snel bougie eruit, en deze was nu oppeens pikzwart? Terwijl hij zaterdag nog perfect bruin was. Toen begon het ook nog is hard te regenen, dus maar metteen gestopt, niks geprobeerd. Dit zijn dus waarschijnlijk m'n krukaslagers toch? Als ik ergens niet op zat te wachten...
Waarschijnlijk komt dit gewoon opeens tussendoor, en staat het los van m'n andere probleem, dus alleen maar nog meer gezeik.
Laatst gewijzigd door
Sebastiaankl op 09 feb 2009 22:35, 3 keer totaal gewijzigd.
M'n Tomosje!
-Rereviseerd blok, spoelers opmaat voor 65cc
-65cc Airsal, inlaat en uitlaat bewerkt
-65cc Puch HD kop
-Proma GP
-15mm DO+Gaasfilter
-Beide koppelingsveren 1.5cm ingekort
-Leren koppelingsvoering
-TWV 26-24