Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
HD-kop moet dan wel 65cc zijn anders word de compressie te veel, maar dan zorgt het voor hogere top 5-10 km en veel sneller optrekken@ping welke uitlaat heb jy eronder liggen?
En hoe hard zal je gaan als je er een HD-kop oplegt?
Zit er nog verschil in het membraam van tomos of die van airsal 65cc?
hoezo word de compressie dan te hoog?HD-kop moet dan wel 65cc zijn anders word de compressie te veel, maar dan zorgt het voor hogere top 5-10 km en veel sneller optrekken@ping welke uitlaat heb jy eronder liggen?
en de membranen van Airsal zijn over het algemeen slecht, alleen maar slechte verhalen hoor ik dus ori is goed genoeg.
@ping welke uitlaat heb jy eronder liggen?
Hoezo heb jy met een 14/12 carburateur, standaard cilinder en dikke bocht uitlaat een spoeier maat 60(standaard is toch 49/50 voor brommer)?je zegt niet harder dan 65 , maar een dikke 50+ neem je dan genoegen mee neem ik aan ?
Je hebt een net nieuwe brommer dus een ander blok ( Bromblok ) hoeft nou ook weer niet.
Maar er een bromblok van maken , dan kom je al gauw aan jouw eisen.
Dat gaat naar mijn ervaring prima met een snelle standaard uitlaat, en een kleinere achtertandwiel.
Met mijn setup gemeten op een andere tomosteller die naast mij reed , haal ik wel een 50+
Ontsteking op bromstand ,
14/12 carb met 60 sproeier Champion L86M bougie,
Bromkop erop zonder pakking en dan heb ik er nog geen bromzuiger erin ( zuiger met sleuven erin )
Ik rij nu met een 28 ATW , trek lekker en op top niet teveel toeren , maar ik twijfel om naar 26 te gaan.
Ik heb die snorkel uit mijn luchtfilter gedrukt en het gat van het tuutje wat in het frame gaat rond gemaakt.
Spruitstuk onbegrensd en uitgedremeld aan de membraamzijde waar ik nu ook een polini snelle membraam heb.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten