lijkt me ook een lekke keeringEven een update,
Dit probleem heb ik niet als me brommer koud is , en ik start hem, pas na 1KM rijden , stop hij met vol gas en gaatie maar 15 km op half gas en als ik dan vol gas geef dan gaat hij steeds langzamer tot hij uiteindelijk uitvalt.
als ik dan 10 sec wacht,en kick, doet hij t weer, kan ik weer 20 meter vol gas en dan krijg ik dit weer...
En hoe reapeer ik dit of voorkom ik dit :$lijkt me ook een lekke keeringEven een update,
Dit probleem heb ik niet als me brommer koud is , en ik start hem, pas na 1KM rijden , stop hij met vol gas en gaatie maar 15 km op half gas en als ik dan vol gas geef dan gaat hij steeds langzamer tot hij uiteindelijk uitvalt.
als ik dan 10 sec wacht,en kick, doet hij t weer, kan ik weer 20 meter vol gas en dan krijg ik dit weer...
door die prut olie
Na dit heb ik ff op internet rondgekeken..En hoe reapeer ik dit of voorkom ik dit :$lijkt me ook een lekke keeringEven een update,
door die prut olie
ik heb ook geenidee wat een lekke keer
ing is maar dat zoek ik dan nog wel ff op
[ Post made via Mobile Device ]
Ja heb jhet gezien , 1 kant zit inderdaad tegen mijn moer aan geslagen ! ik ga hem hem een schroevendraaier en een hamer even recht slaan.daarom moet je ook het borgplaatje platslaan.
Want dat zit daar, een kant is tegen een van de platte kanten van de moer aan geslagen.
Zoek nog maar eens goed
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten