Waarom Water in je blok???me broertje had een kei stoere film gedownload,
Welke Film??
Zou dit echt kunnen komen omdat er water in blok had gedaan ipv olie?
Dat zou toch echt niet veel uit moeten maken.
Ik denk zelf dat er wat vuildeeltjes in zijn gekomen.
Omdat ik op de heen weg een keer heb bijgevuld met sloot water omdat ik thuis was vergeten water bij te vullen.
Ga hier niet op in!hij lekte steeds olie, en vond het duur worden om steeds olie te kopen.
maar water koelt toch ook
Schroef hem serieus open ik wil de binnenkant wel zienik denk dat ik met blok ga later reviceren.
kunnen ze mischien de blok helften ook aan elkaar lassen, zodat deze niet meer lekt
Vergeet de algen en waterplanten niet.Gozer schroef je carterkap over en post een foto.
Wedden dat je allemaal vissen ziet misschien zelfs een bootje:lol:
Hoezo heb je geen inbus.Terminator II
Dat ze zo op een brommer, met die radio achterop door zo'n door kanaal schuren,
en dan die vrachtwagen er achter aan komt.
Ik weet niet precies hoe het blok open krijg. We hebben wel schroevendraaien maar volgens met vader heb je er inbus ofzo voor nodig en die hebben we niet. Mischein kan ik de wel bij gereedaschapzaak halen.
Beter haalt ie een goed blok op marktplaats, en laat ie het onderhoud doen door iemand met verstand.Haha, even voor de duidelijkheid. Jij hebt 0,0 verstand van brommers zo te lezen?
Inbussetje kan je bij elke bouwmarkt wel halen.
Edit:
En ja die heb je nodig om je blok open te maken.
Dus al die pis is in het water gelopen en zit nu in je carterbouwmarkt, owke, maar ik ga daar niet helemaal heen.
want de bouwmarkt het meest dichtbij is 10km verder, en brommer is kapot.
En me fiets is van weekend na tentfeest gestolen toen ik bij sloot stond te pissen en iemand snel me fiets pakte.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast