Helaas lekt het kreng nog steeds olie, ben er een beetje klaar mee, eens in de 3 maandjes bijvullen en verder is het maar zo... Hij lekt iig. een stuk minder dan voorheen. Even op andere oude tomosjes gelet en ze rijden vrijwel allemaal met een zwart achterwiel aan de kettingkant, blijkbaar is dat normaal voor een oude tomos

Vandaag is mijn uitlaat wat losser geschoten volgens mij, of de pakking is verrot, oid... iig. Hij maakt meet herrie dan voorheen en de pijp zelf is nog helemaal heel, geen gaten of lek in te bekennen. Hij zit ook maar met 1 boutje van de 2 vast aan het blok, dus grote kans dat dat het is.
Binnenkort dus even het filtertje monteren ( heb hem al lange tijd maar geen zin gehad :p)
Uitlaat even beter vastzetten ( misschien als ik zin heb door een brom standaard uitlaat vervangen ipv. de snorversie...).
En nog steeds de achterbusjes vervangen, heb ze al liggen maar ook uit luiheid een beetje laten gaan.
Verder begint er iets te piepen achter, dit kunnen de busjes zijn van de achteras, maar ook een lager of de ketting ( heb alles ontvet en schoon gemaakt bij het achterwiel recent).
Genoeg werk dus, maar het brengt mij nog altijd vertrouwd van A naar B.