Wat is het bouwjaar? 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? sinds moment van aankoop
Wat is het probleem? bij veel gas en bergje af met veel gas, komen er een soort van zuchten uit de uitlaat. Ook moet ik hierbij vermelden dat de uitlaat bloed heet is al na 50 meter rijden.
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? een snellere uitlaat en nieuwe uitlaatpakkingen
hallo,
ik ben net nieuw op dit forum en ben laatst op nogal een paar problemen gestuit die zich bij mijn tomos voordoen.Het eerste is dat mijn tomos bij vol gas in eerste instantie een paar zuchten uit de uitlaat laat komen en vervolgens gaat tie heel erg inhouden. Als ik het gas vol open blijf houden dan valt de snor stil. Dus ben zeer benieuwd wat jullie hiervan denken.
Mijn tweede probleem is dat ik eigenlijk een goede en goedkope manier zoek om mijn snor rond de 40 te laten lopen, ik haal nu net 25/30 en zou graag 40 willen rijden. Heb laatst al een grotere uitlaat erop gezet, een standaard speedy uitlaat als ik me niet vergis, maar dit heeft niet veel uitgehaald. Nu zat ik er zelf aan te denken om de begrenzers eraf te halen, maar heb geen flauw idee waar die allemaal zitten.
Alvast bedankt voor jullie reacties

Gr. Stefan.