Dank voor jullie antwoorden!!
Inmiddels wat stappen gemaakt:
Brandstoftank leeggemaakt
Brandstofkraantje eraf gehaald en doorgeblazen
Brandstoftank schoongespoeld; er bleek gelukkig géén zand in mijn tankje te zitten. Ik denk dat ik me vergist heb omdat de brandstof die ik opving langs het blokje stroomde, daar zal vast wat zand vanaf gekomen zijn..
Bougie getest en die werkt prima
Vervolgens alles weer in elkaar gezet maar ik liep nu tegen het volgende probleem:
Het aanzuigrubber dat het luchtfilter met de caburateur moet verbinden pas niet goed op de carburateur.
Het gaat dus om dit onderdeel:
Ook een beetje gekloot met de slangenklemmetje maar het lukt me echt niet om dit onderdeel op een goede manier aan te sluiten op de carburateur.
Verder heb ik tijdens het googlen naar dit probleempje gelezen dat mensen benzine in hun luchtfilter hebben. Ik kan me herinneren dat er vloeistof in mijn filter zat. Op dat moment wist ik niet precies of dat erg was dus ik heb verder ook niet gekeken of dit water of benzine was.
Ik heb dus twee vragen:
1. Hoe krijg ik het aanzuigrubber op mijn carburateur en klopt het dat dit zo lastig is?
2. Is het erg dat er wat vloeistof in het luchtfilter zat (water of benzine?) en zou dit misschien mijn originele probleem kunnen verklaren?? Zo ja hoe zou ik dit op kunnen lossen?