Naaldkoppeling hoef je niet te vervangen, want dit is geen echt lager. Deze functioneert alleen bij het kicken om de motor te starten. Als je er geen probleem mee hebt, lekker laten zitten. De naaldlagers 108 en 109p (met keerringetje) zijn voor het dragen van de kickstartas en zitten in het tandwiel in het midden van het carter waar je kettingwiel op wordt gemonteerd. Op zich hebben die ook weinig te lijden tenzij er vaak met een laag oliepeil is gereden. Dit zou niet de oorzaak van de trillingen moeten zijn.
Lagers die je zou moeten vervangen liggen in de aandrijflijn (krukas 2x, koppelingsdeksel 2x en in het middencarter de lagers voor het eindoverbrengingstandwiel en de middenvertanding). Ik weet de nummers niet zo uit m'n hoofd, maar die zijn wel te vinden in onze
wiki. Als je een stukje naar beneden scrollt staan onder de tekeningen de partnummers en welke lagernummers het zijn. Als je de krukaslagers gaat vervangen, let dan ook op of er shims tussen de lagers en krukwangen zitten gemonteerd. Zet deze wel terug en op de juiste plaats, anders krijg je teveel zijdelingse speling met mogelijk motorschade tot gevolg.