Je eerste heeft het meeste te lijden daar trek je in op met de meeste toeren.ik heb twee vraagjes:
- welke koppeling heeft het meeste te lijden wanneer je je tomos opvoert de 1e of de 2e?
- wanneer je een eicilinder bestwel opvoert kun je dan problemen krijgen met oververhitting i.v.m. de kleine koelribben?
Tja, de standaard uitlaat is nou eenmaal een dikke begrenzer. Je kan ook denken aan de immitatie uitlaat, deze heeft een rechte bocht en ziet er bijna hetzelfde uit.
Als je dat echt niet wilt kan je tandwieltje 22 nemen, dit is de kleinste die er is.
oke bedankt. Er zit ook nog een begrenzer in mijn input van mijn cilinder. Hoe kan ik die er he makkelijkste uithalen en hoeveel scheelt dat in mijn snelheid??km'tje of 10 harder met dat 22 tandwiel, denk aan de 7km/h harder met die immitatie uitlaat
in je cilinder zelf zit geen begrenser, bedoel je je spruitstuk? of je carburateur? of je snorcilinderkop?
ja klopt dat is je spruitstukin je cilinder zelf zit geen begrenser, bedoel je je spruitstuk? of je carburateur? of je snorcilinderkop?
ja ik ben niet zo techinisch weet niet allenamen maar waar de bezine de cilinder inkomt zit een ijzer buisje in de cilinder. Die kun je eruit halen (heb ik gehoord) hoe weet ik niet en ik weet ook nietm hoeveel snelheid je daarmee wint. hoop dat je me begrijpt
ja klopt dat is je spruitstukin je cilinder zelf zit geen begrenser, bedoel je je spruitstuk? of je carburateur? of je snorcilinderkop?
ja ik ben niet zo techinisch weet niet allenamen maar waar de bezine de cilinder inkomt zit een ijzer buisje in de cilinder. Die kun je eruit halen (heb ik gehoord) hoe weet ik niet en ik weet ook nietm hoeveel snelheid je daarmee wint. hoop dat je me begrijpt
http://www.tomosforum.nl/tutorials/opvo ... enzen.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten