kheb een 70cc airsal... kheb idd een koppakking ertussen> die was iets te klein maar de zuiger raakte em niet dus dat kon g1 kwaad... maar zonder koppakking gaat et toch lekken??er zijn ook mensen die als een gek met deo op het blok gaan spuiten.. maar daar ben ik niet zo'n voorstander van.
heb je trouwens airsal 65 cc? ik weet niet hoe het met andere 70cc's is, maar bij die moet je geen koppakking gebruiken. als je dat wel gedaan hebt, zou dat het wel eens kunnen zijn...
grotere ontbrandingsruimte -> meer mengsel nodig -> slecht starten en slecht stationair lopen
nee, ook als je een andere cilinder hebt, of een ander luchtfilter, en soms zelfs als je een andere uitlaat erop zet.heb ik gedaan jah>stationairschroef staat best wel hoog om em in 'leven te houden'maar ik hoor van iedereen dat j pas een andere sproeier nodig heb as j een grotere carb heb...??!
of je moet je tomtom is laten nakijken.. ik reed ook iets van 70-75 met die setup, en dan een 17,5. Alleen trok wel als de ziektedan zit er toch iets verkeerd mt j afstelling... tomtom geeft toch echt een goeie snelheid aan hoor!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten