Ik heb net een oud tomosje op de kop getikt maar nou krijg ik de cilinder met geen mogelijkheid los. De cilinderkop, uitlaat en carb zijn er al af, ik vroeg me af of hij soms nog ergens anders mee vast zit want hij zit echt muurvast?
kijk us of je het vliegwiel kunt draaien,ik vermoed dat de zuiger er vast in zit,of ze hebben vloeibare paking gebruikt dan zit ie meestal ook zo vast.
heb het zelf ook ooit gekad met een oude tomos het leek wel of de cilinder vast geroest zak ik heb mer een rubber hamer een aantal keer hard tegen de cilinder aan geslagen en toe kreeg ik hem er wel af
ik had het ook en dat met nog een aardig nieuwe brommer.
maar met een breekijzer en een grote stevige schroevendraaier en met z'n 2en hebben we hem er af gekregen. kheb ook een paar keer met een hamer erop lopen te slaan dus ik mis nu wat van die koelvinnen
maar hij rijd weer
ik heb dit ook gehad en ik heb me cilinder eraf moeten slijpen omdat me tapeind in me cilinder zat vastgeroest(ik heb gewoojn een nieuw soort cilinder geen ei vorm) ik zal er wel fotos opzetten als ik thuis ben nou je schrikt je kapot :roll:
70 CC alu - 70 CC HD kop + Afgevlakt - 15-15 Dellortho Carb - Tecno reverse uitlaat - Snelheid =80 - choke begrenzer (toppertje)
dat zijn weer geweldige tips zeg.
tjonge,breekijzers,schroevendraaiers ,hamers,slijpmachines!!!!!
met geweld lukt alles
laten we eerst effe een reactie van de poster afwachten,voordat we z,n tomos in een puinhoop veranderen.