Ja, dat is goed mogelijk. Als je die Omega-veer niet goed in de uitsparing terugstopt, kan deze blijven aanlopen op de kickstartvertanding. FF opletten dus bij de montage.
? veertje niet gebroken/ te slap?? Daardoor komt ie niet in de versnelling.nou heb ik me blok draaiend, maar op volgens grijpt ie ook nog niet eens aan. Ik heb hem in de lucht hangen me brommertje, start hem met elektrische start. Het licht volgens mij niet aan me koppeling want, ik heb drie verschillende op gehad weten jullie nog een manier?
? veertje= vraagtekenveertje. Deze zorgt er niet alleen voor dat de overschakeling van 1 naar 2 soepel verloopt, maar ook dat de eerste versnelling ingeschakeld wordt als je weg wil rijden/ onder een bepaalde snelheid komt.. De rollen achterop je eerste versnellingstandwiel zitten in een soort asymetrische kooi. Door de ?veer worden deze aangedrukt in de kooi. Door slijtage kunnen de rollen ingelopen zijn in de kooi (ander, zachter materiaal) en door een te slappe/ gebroken ?veer niet meer volledig in de eerste versnellingsstand komen. Door met een Dremeltje deze slijtplekken voorzichtig te bewerken kan je dit verhelpen. het is ook raadzaam je ?veer te vervangen.welke veertje in me koppeling of me vraag teken veertje. Als je koppelingveer bedoelt klopt je verhaal antwoord niet![]()
Als je je kickstartpedaal niet op de as zet, ja dan zal die wel meedraaien. Door de spie in dat pedaal dat rust tegen een stop draait deze niet mee. Maar heb je nu wel of geen aandrijving op je Tos, want ik lees in een ander topic dat ie weer niet vooruit te trappen is en langzaam overschakeldNu heb ik alles voor elkaar maar draait me kickstarten mee niet aldoor alleen bij ietwat hogere toeren maar mijn kickstart pedaal heb ik er niet op is dat normaal omdat er toch een tandwiel over heen draait? En ik heb dat ding wat om de as zit \/\/ er niet op zitten maar als ie er wel op zit doet ie precies het zelfde
Rijdt ook zwaar? Dan denk ik dat je ergens toch niet goed gemonteerd hebt. Geen tussenringen vergeten voor spelingen ed.? Eea moet wel soepel kunnen draaien. Ook met starten.denk dat je dat verkeerd leest
hij drijft nu alles aan alls is perfect moet alleen me kickstarter er ff op donderen nog alleen hij kickt heel zwaar of is dat een kestie van schoonmaken?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten