Wat in rood staat iig niet. Dit heeft niets te maken met je zuiger.Goedenmiddag,
Ik reed uit school weg, me tos die starte goed en reed goed. Ik stopte bij een vriend van me en 5min later wil ik wegrijden, dus ik kick hem aan en kickstart is vastgeslagen. Hij wil geen kant meer op. Ik heb al wat vooruit en achteruit gelopen maar ik krijg hem niet aangekickt. Kickstartpedaal wil maar niet naar beneden.
Zou me zuiger gekanteld zijn oid?
Alvast Bedankt.
cilinder heb ik er af al af.. zuiger ook.. en zuigerveren waren nog goed, (had net nieuwe, waren niet gebroken) maar nu heb ik alles eraf en dan loopt me krukas nog zwaar.. of iig 3kwart draait die goed en dan daarna geeft die meer weerstand als ik hem wil draaien.. ik kan cilinder dr wel weer op zetten en me zuiger goed erop zetten en kijken wat die dan doet..nja ik snap eerlijk gezegt niet wrom je zo moeilijk doet jeroen...
Je zegt zelf al, ik kick en hij blokkeerd weer. Ik zeg ja wsl zuiger verkeerd om, veer gaan happen in poort. Wat doe je dan? Juist schroef je de kicker open...
Als je nou ff die cil eraf haalt heb je met geluk alleen nieuwe zuigerveren nodig.
Dr moet idd een reden zijn waarom die zo zwaar draait.Denk even na, Jeroen. Waarom zou je weer iets monteren als blijkt dat je krukas zwaar draait? Heb je echt alles van je as af?
Indien deze dan nog zwaar draait is er een lager (of 2) kapot. Deze moet je vervangen, anders heeft het geen zin meer onderdelen in elkaar te zetten.
Ik zou alvorens het blok te gaan splitsen, eerst eens alles van de krukas af halen en DAN kijken of 'ie nog wrijving heeft. Dus vliegwiel en koppeling eraf. Straks zit het in de koppeling of het vliegwiel, of wat anders en heb je je blok voor jan lul gesplitst..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten