Berichtdoor ief » 14 nov 2015 16:09
Heb ook een tomosje aangeschaft, origineel brom met standaard snel. Sproeiertje 55, liep 60 op de teller.
Ik wilde even wat pielen dus ander filtertje er in welke beter doorstroomt. Ben begonnen met sproeier 60, 50 km max. Vermoede te rijk al was er geen sprake van 4takten, vandaag sproeier 58 er in, was beroerder, huh? Toen 62 er in, te rijk (wel 4takten)
Lijkt me dat ik em toch op zijn minst weer 60 op de teller moet kunnen laten lopen en heb nu de volgende vragen:
1) Wat is jullie ervaring met de sproeier consistentie (ofwel, klopt het cijfer over het algemeen met de werkelijke doorlaat, ook in geval van ander merk sproeier, de 55 had nl kleine cijfertjes, de andere allemaal groot(er)
2) Is het jullie ervaring ook dat met de sha carb de afstelling eigenlijk nooit helemaal ok is in alle gebieden? (zoals ik em kreeg liep ie dus wel 'hard' maar optrekken was een stukje minder als met grotere sproeier en meer lucht maar dus uiteindelijk wel maar 50 op de teller)
3) Ik gebruik nu sproeiers in stapjes van 2, misschien moet ik de tussenstappen proberen, kan dat verschil zo veel uitmaken? (10 km op de teller dus zo ongeveer) of zit het hem daar niet in?
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...